sobota, 10 marca 2012

Ance

Nie wypaliłem wszystkich papierosów świata
a bardzo chciałem
tak samo jak dostać w twarz od dobrze zbudowanych ludzi
którzy mną gardzą
ale inaczej niż ci, na których mi zależy

Pisałbym ładne rzeczy, ale zostawiam je za drzwiami
tak jak oczekiwania cudzej mamy
która chce dobrze
a ja rozumiem źle


słucham muzyki i ich nie słyszę
słucham neutral milk hotel i chciałbym je słyszeć
lubię ich bardziej niż moje pomysły



Jestem garbatym wielbłądem
którego zobaczyłem w internecie
na profilu Kamila
Przypomniał mi się mój smutek





3 komentarze:

  1. jak na moje oko wygląda w sumie ten blog jakoś tak:
    https://lh5.googleusercontent.com/-5pVRxlYol4U/T1zm4ev_gpI/AAAAAAAABP4/LKm5omnxz5Q/s1024/SAM_5588.JPG

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, jak bym czytał któryś ze swoich :) brachu!

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany, ja muszę g'woli sprawiedliwości napisać, że bardzo mi miło. serio!

    OdpowiedzUsuń